Vill haaa mat

Söndag och jag är sugen på all slags mat. Vill köpa en hel mataffär känner jag just nu. Men ligger i sängen och degar istället. Igår träffa jag Frida och Jesper på fräcka frökens och tog en kaffe. Satt där och prata om allt möjligt, det var riktigt mysigt. Åkte sen vid 1 till donken och sen vidare till Jesper och kolla på nya Beck. Kom hem 4 på morgonen glad och bara allmänt glad. Det blev en bra lördag! Vakna nu för en timme sen och bara kände mig trött och seg på allt. Inget bra morgon humör.. Men ska försöka trassla mig upp nu och sen käka nåt. Idag ska jag bara lata mig, behöver det. I fredags åkte jag förresten med Sofia som precis har tagit körkort, grattis till henne!! Sov där och åkte sen hem i lördags morse. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback