Var är Pinky?

Helgen är redan över och det är tisdagkväll. Ingen bra start på tisdagen blev det inte heller då jag inte kunde sova och när jag väl somna så kunde jag inte vakna av alarmet. Så vaknar 08:15 och säger rakt ut "Skit, fitta, hora jälva oooh" då min körlektion började 07:45... Orkar inte.. Inget går bra känns det som ibland. Men Lisa kom hit sen efter skolan med fika och då blev jag på bättre humör! Min helg har även varit bra. Då vi firade Caroline i lördags med tröjor jag hade gjort som jag verkligen viljat berättat om såååå länge. Men det skulle ju va en överraskning för Carro så var tvungen att helt enkelt hålla käften. Men tröjorna på blev det och sen en pulsnatt med brudarna. Och i söndags så åkte jag hem till pappa och fira honom. Han är allt bra han! Och nu är det en ny vecka och det går skit. Måste ta tag i mitt liv och göra nåt vettigt! Önska mig lycka till, lär behöva det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback