Det var back in the days

Såna här stundar så inser jag hur fina människor jag har runt om mig. Vänner och familj. Imorse så kände hur jag bara ville vända mig ut och in och försvinna så långt härifrån. Värken i ryggen var ett helvete så stanna hemma. Drog i alla fall till jobbet förut och sluta vid 10 nu på kvällen och mår så mycket bättre nu. När jag kom hem så har mamma bäddat min säng ren med nya lakan, älskar! Dessutom gjort våfflor och sen så beställde vi en tripp till Sthlm på påsklovet. Även pratat med Sofia idag som fick mig på andra tankar och ett samtal från Paulina som får mig att skratta åt allt typ. Hon är annorlunda, typ som jag, haha nae då. Sen igår när det blev en spontan Texas Longhorn date med Alicia och Lisa som jag inte har träffat på ett tag gjorde den tisdag extra bra. Blev även spontan bio på det! Blir så varm i hjärtat av det lilla minsta och jag själv glömmer sånt så jävla lätt. Och det är då jag blir så glad när folk bara påminner än och gör allt lite bättre. Haha oj det här kanske blev lite to deep. Är ingen deep person av mig men titt på fan vad lilla Annis fick ur sig en onsdags kväll som denna. Nåt mer som suger när jag ändå är igång är att jag själv känner att jag inte hinner med nåt. Vill träffa typ alla samtidigt och krama om alla på sekunden! Känns som livet bara flyter på, det suger.. Läste om inlägget nu och shit va dåligt och fel skrivet det blev men jag är trött och jag skiter fullständigt i det. Puss och godnatt snyggingar  

Det var back in the days

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback