Min chill helg

Söndag morgon (och så är klockan över 12 men who cares?) och Fia har precis lämnat mig. I fredags så åkte jag och Lisa ner till ösgötateatern för att se duktiga Agnes leverera på teater golvet. Sååå duktig!! Senare på kvällen så kom lille blå och Carro och så såg väl hela kvällen ut. Som vanligt skratta vi åt allt och inget. Sen på lördag morgonen så åkte hon till England, snyft snyft.. Och igår så tänkte jag ha en kväll med mamsi då vi seriöst inte träffas så ofta. Träffade henne i måndags och i tisdags en stund på dagen, sen torsdag kväll. Så igår så hade jag inget planerat och var fortfarande lite lätt förkyld, så varför inte ha en filmkväll med mamma liksom. Men får sen ett sms att hon även ska jobba ett natt pass och då var hon redan på jobbet och jobba första passet. Haha så det gick inte så planerat men så är det att ha en mamma som har 2 jobb. Och jag ska absolut inte klaga, stolt över henne. Bara lite komiskt hur lite vi träffas ibland fast vi ändå bor i samma lägenhet. Men så kom jag på när jag snacka med Sofia i telefon att hon kunde komma över till mitt lilla kryp in och spendera natten här och så blev det. Så min kväll blev räddad!! Mello tittande och såklart Johan Falk film som avslut. Precis som förr, cozyy. Dock så sjuuukt besviken på att Molly inte gick vidare, brukar aldrig vara såhär insatt men shit va besviken jag blev. Haha så kan det gå. Men idag är det bara chill här hemma som gäller och ska försöka bli frisk nuuu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback