Pizza dejt en torsdag

Pallar inte min förkylning.. Det är som en berg-o-dal-bana! Ena dagen märker jag inte ens av den men nästa dan kan jag vakna med jobbig huvudvärk, en skaplig irriterad hals och snor över hela sängen (typ). Vill bli sådär 100% frisk nu. Vill ha sommar och värme!! Pallar inte klä mig i varma kläder och sen att jag mår sämre under vinterhalvåret SUGER. Haha vinter är inte min favorit årstid.. Mysigt och så men efter några veckor blir jag som en helt annan människa känns det som. Skitsamma med att snacka om tycka-synd-om-mig-själv. Idag fick jag äntligen en dejt med paulina på pizzerian. Som vi har tjatat om det och nu blev det äntligen av!! 2 timmar, hon och jag, med varsin pizza och bara massor med snack. Ingen dum torsdag inte och imorgon är det fredag och då väntas det teater med Lisa på kvällen. Hur fancy låter inte det? 
 
 
Bjuder på en puls bild från i lördags med snyggingarna!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback