Det var längesen

Ja men hej?? hur länge sen var jag här och sa hej. Allt har varit så upp och ner senaste veckorna.. Men nu mår jag så mycket bättre! Och dessutom super glad över att vårsolen äntligen är här. Cozzy. Utgång i fredags som blev riktig lyckad!! Har dessutom spenderat torsdag till söndag hos Carro min fru. Ensamma hemma så vi levde som sambos, underbart och skönt! I söndags så blev det även att fira farmor och farfar med släkten. Sååå god mat! Och farmor och farfar var lika fina som vanligt. Även planerat inför sommaren en grej som jag är hur taggad som helst på! Jag får ju heller inte glömma att säga att jag har kirrat ett jobb. Finally!! Första jobbtillfället är ikväll, lite nervöst men ska nog gå bra. Personlig assistent jobbar jag som och hur glad som helst för det. Så ser väl livet ut för tillfället och ska försöka satsa på körkortet nu, teorin och jag har inte börjat samarbetat ännu. Haha, men men ska göra iordning lite krubb nu. Massvis med pussar 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback