Väntar på mitt lilla fyllo

Första veckan på praktiken är klar och det är lördag kväll. Dock har jag bara varit på praktiken en dag. Den här veckan har jag inte alls mått bra. Men så är det och jag försöker samla ihop nya krafter för kommande veckan. I fredags kväll åkte vi till Tim och som vanligt var alla mina babes där och lite annat folk. Dock blev det inte den bästa kvällen för typ alla, haha usch drama hit och drama dit verkligen. Men så kan det bli. Är skit taggad för nästa lördag då vi ska fira min fru, Caroline!! Som fyller år dessutom idag. Så ett mega stort grattis till henne! Men denna lördag har inte varit så partyfylld. Duschade direkt när jag kom hem imorse och sen somna jag i 2 timmar i sängen, hur skönt som helst. Sen resten av tiden har jag degat framför tv:n, helt okej för min del. Jonte och Gustaf kom dessutom förbi för en stund sen och gjorde mig sällskap i nån timma. Dem åkte precis och nu "väntar" jag på min godbit Sofia som är ute ikväll. Haha känner mig som värsta mamman som sitter uppe och väntar på sitt barn ska komma hem ifrån festen. Men jag somnar ju ändå så sent om dagarna och mamma jobbar hela natten så då kan mitt lilla fyllo komma hit och sova hos mig, haha. Så imorgon blir det bakis häng med Sofia, fast stabilt för min del. Kommer kännas sååå skönt för min del! Puss puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback