Grabbarna och jag

En hel vecka har gått och jag har äntligen tagit tag i körkort fronten igen! Veckan har inte varit så mer speciel, gamla vanliga liksom. Fruga min och jag hade fredagskväll hemma hos mig. Inte vanligt för oss då vi alltid brukar åka omkring och våldgästa andra men det snöa så mycket och energin var på low liksom. Men skratt tillkom det ändå. Märks att vi inte träffas varje dag längre, hur töntiga som helst och skämtar om allt. That's why she is awsome. Och i lördags blev det en spontan utgång för min del. Haha låg i mjukiskläder och vid 7 på kvällen fick carro mig att bli riktigt taggad på att dra ut. Så fixade mig och drog till Robin som precis har flyttat in till stan och träffade dem andra grabbarna. Haha jag och grabbarna! Det var riktigt chill faktiskt. Vi drog sen vidare och därute till slut så träffade jag Carro med fler. Och bästa under kvällen var när jag och Angelica verkligen körde non stop på lilla dansgolvet med gamla goa låtar. Bästa på länge!! Men nu är det slut på sånt prat för nu ska jag dra mig till köket för att laga till fläskkotlett till mammsen och mig. Hur gott?!?!! Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback