Cray Cray Crayyy

Mina halsmandlar.. Jag orkar inte gå till doktorn och kolla upp det. Och sen när jag vet att min farmor opererade bort dem i tidig ålder så känner jag mig inte så tagg på att kolla upp det. Så istället irreteras dem och jag mår skit. Så har varit hemma sen igår men imorgon får jag ta tag i livet igen och dra mig till praktiken. Har insett också att jag verkligen måste lägga ett krut på körkortet NU. Inte kört sen november och inte börjat med teorin ännu, braaa där! Sen även göra ansökan till USA, sen göra klart uppgifter som är sena inlämnade, sen leta efter en balklänning och studentklänning och vem vafan ska jag gå med på balen?!?!! Allt är så rörigt hit och dit. Känner mig instängd just nu. Behöver sol och sommar.. Men annars är det bra, glad att jag har mina vänner dessutom. Skönt att veta även att jag ska till pappa på söndag. Saknar den galningen. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback