Börjar bli produktiv av mig

Allt går i turbofart och jag har nog aldrig varit så produktiv i mitt liv som jag är just nu! Sitter äntligen vid matbordet och tar djupa andetag. Det har gått i ett idag. Började jobbet 8 till 12 och det var full rulle. Drog sen hem och tog en varm dusch då vädret är a little bit tråkigt och för att göra magen lite glad så gjorde jag i ordning vitlöksbröd och potatisbullar. Haha kombinationen där asså. Sedan iväg för en liten arbetsintervju hos en annan brukare som gick hur bra som helst!! Började jobba på riktigt (förr har det varit introduktion för det mesta) nu i helgen och ryktet har redan spridits sig och jag har fått 3 jobberbjudande redan. Känner mest hur det är kaos i mitt huvud just nu.. Så idag var jag som sagt hos en och hälsade på. Därefter kom mamma med bilen och vi övningskörde i nån timma för att sedan stor handla. Kommer hem sen och klockan är slagen 6 på kvällen och gör bankärenden. Kan jag få skriva det där ordet igen, jag gjorde bankärenden. HUR VUXEN HAR JAG INTE BLIVIT?!?!! Från att bara gå i skolan, träna och lata mig med mina kompisar.. till det här. Haha, några vuxenpoäng till mig trots allt. Men nu sitter jag här och allt är klart, för idag i alla fall. Sen så händer det så mycket annat och jag bara skriver av mig just nu. Körkorts teorin går så jädrans segt, ska försöka dra till körskolan imorgon innan skolan. Sen min au pair ansökan går dessutom väääldigt segt. Men känner att jag vill göra klart körkortet först. Men det kommer ändå sluta med att jag ibland gör lite på ansökan. Har i alla fall beställt tid för hälsoundersökning för USA resan, nått positivt! Men har inte brottom iväg, vill göra allt i lugn takt. Jag och stress är inte bästa polare om man säger så. Sitter vid köksbordet som sagt och ska egentligen äta kvällsmat men det kommer jag aldrig få i mig. Jag och stress som sagt, inga bra polare. Men avslutar det här med att säga att jag har haft en produktiv söndag, även helg! Puss och kram 
 
 
Har dessutom klippt mig i veckan!! April sen senast och kände mest hur fräscha mina toppar blev efter klippningen. Haha, det behövdes som sagt. Super duper nöjd!! Före och efter bild för den som inte fattar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback