Sovmorgon??

Måndag morgon och jag har som vanligt sovmorgon till 11 MEN en plugg dejt med Lisa innan dess hinner man med. Suttit i bibloteket nu och gjort lite till på ansökan till USA, uppe i 50%. Yeyy!! Haha glömde körkortsböckerna som jag hade tänkt att plugga idag men glömde dem så klart så då blev det att göra lite på ansökan. Så kan det gå. Ska snart traska mig vidare till spånkan men så ont i nacken så vill bara sitta kvar här. I lördags var det utgång som gällde med stora tjejligan för att fira Annie som är 19 år!! Blev en lång och rolig kväll. Och igår så kom Lisa in till stan och rädda mig. Första glassen på halvars klarade vi av och vi var stolta med våran insats. Fullspäckad vecka för min del och även jobb på lördag inväntar. Vill även kommentera om att jag var ute och sprang igår igen. Ska försöka få till det 1 gång i veckan nu. Senare ikväll blir det dessutom fika mys med Alva och Issa, en trio reunion. Puuuuss
 
Frugan min och jag med "fitness" drink i handen så klart


Kommentarer
Postat av: Oslofru

Hoppas du får en underbar start på veckan fina du! ;)

2015-04-20 @ 11:48:55
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback