Studentklänning kirrad

Det går verkligen upp och ner i livet. Ena sekunden går det som på rosor och sen andra sekunder så är det bara skit. Så jäkla mycket nu på gång. Vill bara fixa det där körkortet nu men självförtroendet för det suger balle. Men för att slippa tänka på det så åkte jag och mami upp till sthlm igår. Skit bra väder verkligen och jag hitta både dröm skorna och studentklänning!! Så nöjd!! Hittade även väska till balen, en jumpsuit som jag bara vill bo i (känner mig hur snygg som helst i den, haha då är självförtroendet på topp!) och även lite annat stuff. Super nöjd över min fredag! Sista lovet för min del i gymnasiet och det har varit så skönt och toppen för min del. Även studentkryssning har utförts och ja äventyr är roligt. Aja nu ska jag bara sova till måndag morgon då det blir time for school för att sen ta studenten, wohoo
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback