Old pepps

Har haft en bra helg med bästa gänget! Åkte upp till pappa på fredag morgon och besökte "hans" nya skola sen  resten av tiden har vi åkt runt i bilen för att övningköra. Åkte hem sen på lördag med brorsan min och snabbt in i duschen, trycka ner mat i magen och direkt till bussen. Haha kände mig skapligt stressad men åkte anyway ut till mina bästa old pepps. En tand trasig och astma attack har ju ingen dött av, haha hade turen med mig den kvällen. En bra kväll i alla fall! Fick till och med träffa Carro. Haha, vi kom på i veckan att vi har umgåtts någon gång under helgerna sen i augusti (innan vi börja skolan) tills nu, men att den helgen som va skulle varit första helgen vi inte skulle ses, sorligt.. MEN vi lyckades träffa varandra ändå! Sorry för min dåliga förklaraing men palla förklara bra liksom. I alla fall så har andra veckan börjat på praktiken och livet flyter vidare. 
 
 
34 veckor kvar till studenten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback