N Y Å R 2014/2015

Det blev trots allt ett riktigt bra nyår!! Dock så kändes det inte som vi fira nyår men roligt var det ändå. Blev lite stressigt då jag och Carro hann precis byta om innan dem första kom. Var lite stressade då kan man säga. Men kvällen blev lyckad och städningen dagen efter tog hela dagen. Det var ändå inte så mycket att städa men lagom trötta var vi ju. Aja har lite bilder från kvällen, lite synd att vi inte tog någon stor gruppbild då alla var med men några klick med kameran blev det trots allt. Puss puss, snart drar jag mig till finaste Sofia och tillbringar min natt där. Mysigt!!
 
Jag, Jeppe, Carro och Tim 
 
Annie och jag
 
  
Cissi, hassan, Annie, Oscar, bästa Freppe och sen lilla jag
 
 Kräftisarna kirrar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback