2015 har börjat

Då var skolan igång igen och allt annat runt om går skit. I såna här stunder är jag cp lycklig över att jag har så extremt underbara vänner. Imorgon börjar praktiken och 5 veckor fram till sportlovet. Så kommer nog inte kika in här på vardagarna men på helgerna ska jag försöka göra dem till de bästa. Om jag ska överleva praktiken behöver jag såna helger. 2015 har väl annars börjat hyfsat. En utgång med snyggingarna för att säga hej då till Alva som är borta utomlands i en vecka nu. Hemma fest med bästa babes, firat min fina Sofia, firat min kusin Mirre, tacos kväll med brudarna och mycket tid i bilen med frugan. Men som sagt, skolan har börjat och sista terminen är igång. Blandade känslor. Nu ska jag fortsätta min söndags kväll med BECK tittande. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback