Sunday?

Redan söndag.. Känns som veckorna bara flyger iväg. Vill ha en hel dag då jag bara ligger i sängen med filtar och kuddar och kollar på serie hela dagen. Vill helst kolla på sons of anarchy och en fruktsallad på det. Skulle vara perfekt! Men har haft en bra helg hos pappa och så mysigt att träffa farmor och farfar. Kan inte förstå att min farmor är 90 år men ändå springer omkring och ska göra massvis med saker, dessutom lagar hon så god mat!! Känner mest att jag vill vara som henne när jag blir gammal. Men det är ännu lång tid kvar tills dess. Övningskörde även idag från pappa till mammas salong för att äntligen få mitt hår klippt. Dock så klippte vi inte så mycket och ingen stor skillnad. Men just nu sitter jag med hårinpackning som jag nästintill aldrig gör med mitt torra hår. Skärpning på det! Har i alla fall haft en skön helg och nu inväntas en ny vecka.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback