Sista veckan innan praktik

Ojoj, redan tisdag. Är ledig idag från skolan och även på torsdag, skönt! I lördags var jag ju som sagt med mina gamla friendos från högstadiet, saknar fan den tiden ibland. Okej, det där låter väldigt gammalt att säga. haha sorry. Men Carro och jag tog bilen ut dit och kom hem sen vid halv 5 tiden och somna på bubbs. På söndag sen så övningskörde jag och mamma till min kusin, gick riktigt bra faktiskt. Tråkigt bara att jag och min kusin inte bor nära varandra, that sucks. Men blir alltid lika glad att träffa henne! Min mirre pirre. Nu är det faktiskt sista veckan i skolan sen blir det praktik i 3 veckor och sen höstlov. 
 
 
Från i lördags 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback