Firar Annie 5 månader försent

En lyckad överraskning/myskväll med mina blondies. Först så åt vi på Texas Longhorn och jag tog självfallet en Classic, haha standard.. Men den är så god!! Drog sen vidare till fräcka frökens vid 8 och tog en varsin kaffe. Provade för första gången iskaffe och det var så gott!! Tog iskaffe frapino vanilj och den är typ min nya älskling på fräcka frökens. Eller hette den islatte? Förvirrad. But anyway så gick vi sen till bion och kollade på let's be cops. Och den var så rolig och sevärd! Topp 1 när det gäller komedi filmer typ. Men som sagt så var min fredags kväll riktigt lyckad. Skulle inte förvåna mig om jag kommer få träningsvärk från alla skrattanfall från igår. Är påväg till farmor och farfar nu och sen hem till pappsen. Byee

Mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback