Go fika 24/7

Hej gosisar! Morgonen kall, vinden blåser lika kallt och jag traskar till skolan. Typ så ser min typical morgon ut på hösten, haha. Om inte Carro slänger iväg ett sms om att hon har bilen till skolan och hämtar upp en om 10 min. Då blir man lite extra glad och morgonhumöret piggnar till. Lyxigt! Lika lyxigt att jag både igår och idag har varit på espresso house, jag och alla dessa fika ställen nu för tiden. Speciellt espresso.. Men go fika finns det alltid rum för! Har även köpt present till mamma till på fredag då hon fyller år min lilla mamsi! Lisa hjälpte mig och sen tog vi såklart en fika. Är hemma nu och fick med mig hem en slags fleece tröja från monki. Så skön och gosis! Behöver den till hösten nu. Men ska ta en dusch nu i alla fall och sen försöka somna så tidigt så möjligt. Trött är bara förnamnet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback