Fredags explosion

Fredag och mitt huvud exploderar snart. Idag har jag verkligen inte varit avslappnad. Börjar med att ryggmuskeln redan från morgonen var irriterad och skulle gå 8 till 16 idag. Haha fy fan kände jag mest! Men när pigga Sofia gick upp och åkte hem så piggnade jag till. Den energin hon ger är omöjlig att ge tillbaka lika mycket. Gosen! Så skolan gick som en smäck till slut. Fick även skjuts till skolan av min lilla ying Carro. Och ikväll ska jag och Carro ta med Annie till Texas Longhorn och käka där, så gott!! Sen traskar vi vidare till bion för att se "let's be cops". Annie fyllde 18 år för 5 månader sen och nu ska vi efter lång tid fira henne. Kan absolut inte klaga på min fredag må jag säga. Dessutom åker jag i väg till pappa över helgen. Mys! 

Beskrivning på hur min huvudvärk känns.. Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback