Dålig skolvecka..

Den här skolveckan går bara nedför. Inget går bra i skolan just nu känns det som. Och min kropp säger ifrån och jag känner mest för att ta en weekend på en strand utomlands. Det behövs! Måste plugga matte, teckenspråk och sen påbörja en examinations uppgift i religon och svenska. Visst det låter roligt? Inte i mina öron i alla fall.. Men ska försöka göra mitt bästa utav det och sen på fredag blir det kräftskiva ute i logen med folk. Ska bli riktigt roligt faktiskt! Sen på lördag och söndag får jag ta tag i plugget igen. Känner att allt är rörigt just nu bara och jag skjuter fram allt. Måste få lite mer ordning och reda, innan jag får panik på mig själv. 
 
 När sommaren är som bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback