Au pair möte

Torsdag och jag har min Sofia som sovkompis inatt. Sover så mycket bättre när jag sover med någon. Blir väl lugn av det eller nåt, märker skillnad i alla fall. Men anyway det var inte det jag hade tänkt att skriva om. Utan Sofia är här hemma hos mig på grund av att hon och jag var på ett möte för någon timma sedan om au pair. Riktigt intressant och man fick känslan av att, "shit, snart tar jag studenten och det här är ett av alternativen jag funderar på att göra efter gymnasiet". Så knäpp känsla, blir så förvirrad av mig själv. Men fick bra information därifrån och man fick sån mer inblick i au pair jobbet när det var en tjej som hade nyligen varit och jobbat som det. Så just nu flyger tankarna runt. Men nu blir det tv mys och sen sova en blund. Puss
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback