Vettig studiedag

Torsdag och jag är ledig. Sov till halv 1 idag, oops. Hatar att sova för länge på "morgonen", känns som hela dagen är bortblåst. Vill ju inte påpeka om att jag är en morgonmänniska för det kommer jag nog aldrig att vara men men. Igår så träffa jag Alicia och Lisa hemma hos Alicias pappa. Snackade lite smått om allt, även om Ed Sheeran som kommer att äga rum snart i Stockholm! Gick hem sen på natten genom stan och lyssnade på Ed i öronen. Mys! Somnade direkt när jag la mig i sängen och idag har jag inte gjort något vettigt. Min roliga studiedag, dock väldigt skönt att inte göra något. Imorgon ska jag tillbaka till skolan för att ha den såkallade mössprovningen, iih!! Finally min tur att ta studenten, so excited! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback