Pringels lördagskväll

Var ledig från praktiken torsdag och fredag, så kan väl säga att jag har haft en långhelg. Dock i fredags så hade jag en 3 timmars lektion i skolan men det var inte så farligt så jag överlevde som bra var. Fredagen spenderades sen med Frida, Carro och Jesper. Åkte runt i lilleblå och pratade om lite allt möjligt. Sen på lördag blev det en tripp till farmor och farfar, mysigt! Kvällen/natten blev såååå mycket bättre än vad jag trodde. Jag, Carro och Frida körde på en utgång och den blev så lyckad och allt blev bara så jävlans skit bra! Dem två är inte dumma typer. Imorse stack jag och Carro ner till stan för att äta upp hela subway stället. Så hungriga!! Som vanligt är det måndag imorgon och sista veckan på praktiken, kämpa! Vi ses, när vi höres babes

Mina pringels 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback