Höstlov

Sista veckan på praktiken har gått och helgen redan förbi. Tog tåget upp till pappsen, behövde en helg hos honom. Lugnt och skönt! Dock fick jag lågtblodtryck eller hur jag nu ska förklara, svimma i alla fall i skogen. Haha stabilt! Vi var ute och gick en sväng, förbi utsikten dessutom. Riktigt skönt! Om man bortser från mitt lilla "anfall".. Idag är det måndag och har pluggat matte med Jesper. Jag vet, har höstlov, men älskar ju matte såååå mycket (?) så varför inte under lovet också. Avslutande min dag med en fika med Lisa, pratade lite om de kommande dagarna då mitt lov känns helt fullbokat. Hade tänkt ta det lite lugnt men icke sa nicke. Men ska vara ärlig om att det är skönt att ha något att göra varje dag, ibland behövs det men ibland blir det to much. Inget dumt höstlov framför mig i alla fall! Puss
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback