Svish och så var det måndag

Lovet har bara flugit förbi, svish och så var det måndag! Men har haft ett riktigt bra lov med mina fina vänner. Min kusin mirre har för första gången sovit över här hemma hos mig, två dagar med henne var kanon bra. Firade Alva i lördags som har nu blivit 18 år och hade en riktigt trevlig kväll med brudarna. Mindre om en månad är det min tur och jag är helt exalterad inför det, haha. Har nog aldrig varit såhär pepp inför min födelsedag, tycker hellre om att fira andra och ge presenter men i år då jag fyller 18 år är jag riktigt taggad!! Men just nu kommer skolan i första tag och jag glider vidare. Tror jag ska gå och lägga mig snart, försov mig imorse och sov riktigt dåligt inatt! Ingen alls bra tisdag, en trött Anna.. Tog en fika efter skolan med frugan min på espresso och pratade om allt mellan himmel och jord. Det behövdes! Aja, ska slumra vidare nu.. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback