Ed sheeran

Dagarna bara rusar förbi, hinner inte med! Helgen har varit toppen, spenderade lördagkvällen med Jonna och Carro. Söndagen gick åt att gå 5 km i klackar för en en subway macka, men det var det värt! Nu är en ny vecka igång och imorgon ska jag se Ed Sheeran. Åker upp med Lisa och Alicia, ska bli en riktigt mysig onsdag. Känns som det dock kommer att regna imorgon bara för att. Men men, det finns aldrig ett dålig väder, bara dålig inställning. Måste även tillägga att jag är såååå taggad inför min 18 årsdag! Mest på lördagen då jag och mina fina party bruds ska fira lilla mig. Blir så glad när jag bara tänker på det. 
 
Den här bilden beskriver exakt hur jag känner när jag tänker på ma birthday!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback