Valborgfestligheter

Måndag och tisdag, helt vanliga praktik dagar. Men igår var det valborg som jag spenderade med Carros gamla kompisar ute på landet. Mycket nytt folk för mig men blev ändå en lyckad kväll. Festen varade ända till klockan 8 på morgonen då vi tog bilen hem till Carro, jag, Emma och Carro så klart. Så ingen sömn har jag fått och nu är klockan 3 på dagen och jag har varit vaken sen 8 på onsdags morgonen. Känner mig rikitgt sliten och mår som jag förtjänar. Så min torsdag blir att försöka hålla sig vaken hyfsat länge till ikväll och ta en dusch för att sen sova i min sköna mjuka säng. Det låter helt underbart i mina öron!
 
Pigga tjejer klockan 8 en torsdags morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback