Våren

Våren är en av mina favorit årstider. Jag älskar när all snö är borta, gräset blir grönare och solen börjar komma fram. Man blir så mycket piggare av det! Inte behöva ta på sig tjocka lager med kläder för att inte frysa och bli helt röd om kinderna pga att det är så kallt. Dock så kan jag tycka att det är lite gulligt när folk blir röda om kinderna på vintern. Men inte när jag själv blir det! Det bästa med våren är nog när man känner hur varmare och varmare det blir och man kan börja använda solglasögon till exempel. Älskar våren som sagt! 
 
 
Bilder från min weheartit 
(klicka på länken ovan)

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilka underbara bilder!

Svar: Tack! :)
Anna Adolfsson

2014-03-29 @ 19:08:19
URL: http://www.cochisedesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback