Komma igång med träningen

Jag har alltid varit den aktiva tjejen som har hållit på med en sport eller något likandet. Men vad har jag gjort sen i höstas? Ingenting. Verkligen ingenting. Har inte ens gymmat! Eller en gång, men det räknas liksom inte. Känner mig absolut inte bekväm i det! Visst har jag gått PW och så men jag känner att jag måste börja komma igång. Det måste hända något med min kropp liksom. Den är bara slö just nu och har inga muskler. En svagis är jag rättare sagt.  
 
Så efter skolan drog Carro och jag till centralbadets gym som jag skrev i förra inlägget. Jag känner att det är lättare att ha en "gym partner" då man kan pusha varandra och dra ut på gränserna under träningen. Verkligen göra det 100%. Gymmet i sig var riktigt bra! Så det är väl bara att komma igång som gäller nu. 
 
 
Inspiration från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback