Frukost

Varför är jag så dålig på att äta frukost på morgonen?! Om man ändå kunde få hotell frukost varje morgon så skulle det kännas mycket bättre. Men om man nu ska vara lite realistisk så kommer det ju aldrig hända mig att jag kommer få det så lyxigt varje morgon. Dock så skulle jag ibland vilja vara en morgonmänniska. Gå upp på morgonen, ta en promenad, duka fram en god frulle/frukost och sen sitta i lugn och ro. Men i min värld går det till typ, ligger kvar i sängen, snoozar i en halvtimme och sen springer igenom hela lägenheten och gör allt samtidigt för att bli klar i tid. Ibland slutar det med att jag inte hinner äta frukost. Jag är verkligen ingen morgonmänniska. 
 
 
Varför ser det inte ut såhär varje morgon innan skolan för? 
Kunna välja mellan panncakes, äggröra, macka etc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback