WWATour 2014 ♡

Lördagen den 14 juni drog jag, Alva och Emma upp mot Stockholm till friends arena för att se one direction! Vet inte hur jag ska förklara känslan men jag hade en sån bra kväll. Fick till och med rysningar när alla 16 000 tusen människor i arenan körde macarena tillsammans. Haha det var så roligt! Till och med ljusteknikern som satt uppe i taket dansade. Det var sån bra stämning. Killarna bjöd på sig själva och det var helt klart en av dem bästa dagarna i mitt liv.
 
Skulle varit så mycket bättre om jag hade med mig en kamera, för mina bilder suger. Har iPhone 4s och med dem går det inte ens att zooma med när man filmar. Alva berättade innan vi skulle åka och då kände jag bara för att köpa en ny mobil, haha. Men det blev en sån bra kväll ändå! Mobilen dog till och med i slutet av konserten. Lite irreterande så klart. Men det är upplevelsen som räknas trots allt. Det var även första gången för mig och jag hoppas på fler!!

 

Kommentarer
Postat av: olivias | mode, foto & vardag

avis!!

2014-06-16 @ 00:16:45
URL: http://olivias.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback