Sommar feeling

Hur varmt har det varit idag egentligen?! Så svettigt men så skönt och härligt. Diskuterade precis om svensk sommar med mig själv i det här inlägget men kände sen när jag läste igenom det att det blev för mycket. Haha, ingen sammanhållning alls. Så det skippar vi i vänner. För att göra det lite mer svensk sommar feeling så gick jag och mina pringles till halvars och köpte glass. Lyxade till det och köpte en nougatdröm, inte illa en tisdag som denna. Var också i skolan idag för betygsnack, tog 5 min sen var jag klar. Kändes lite onödigt att komma till skolan och bara vara där i 5 min och sen dra. Men ska faktiskt inte klaga, får ju sommarlov om 4 dagar. Anyway så har jag haft en fin dag och hoppas att ni också hade det. Puss babes
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback