Ingen söndags ångest

Så fina söndag det har varit! Soligt och över 20 grader hela dagen. Men jag var så trött imorse så jag låg ett långt bra tag i sängen och kolla det på grey`s anatomy. Är på säsong 10 nu och jag måste säga det att denna serie ligger på topp 3 på min serielista. Älskar serien! Ångrar mig absolut inte att jag började se den från början. Innan har jag bara sett vissa avsnitt och snuttar, var inte så insatt i den. Men Lisa sa åt mig att börja se den från början och jag är glad att jag lyssnade på henne, haha. Annars idag så har jag städat mitt rum, behövdes! Spenderar min söndags kväll på min lilla mysbalkong med GODIS som jag inte har ätit på en månad minst. Imorgon är det måndag och sista veckan i skolan, wohoo. Alla uppgifter och prov är klara så jag har ingen söndags ångest ikväll. Jag mår prima. Kisses
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback