Hamnen

Hej godingar! Igår, tisdag, åkte jag hem till Lisa på landet. Vi cyklade ner till hamnen till hennes familj båt och satt & prata i flera timmar. Till slut blev klockan 11 och för kallt att vara ute. Så drog då hem till henne och åt flertal bullar innan vi somna sen sent på kvällen. Idag måste jag hem och göra allt klart och färdigt. För idag ska jag till BRÅVALLA!! Har inte packat eller inte ens hittat min sovsäck än men jag bor i Norrköping så jag känner mig lugn vid den fronten. Om jag glömmer nåt, åker jag bara hem och hämtar det. Om det är något viktigt såklart. Ska bli skönt med lite festival feeling. Jobbade i måndags så nu är jag redo för bråvalla! 

Mys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback