Espresso house

Hej! Hade bara en 50 minuters svenska lektion idag, känner att sommarlovet börjar komma nu. En vecka kvar nu i skit 2:an på gymnasiet sen blir det ett efterlängtad sommarlov, finally! Men idag så träffade jag Issa och Alva på Espresso house och snackade lite om allt möjligt. Lite prat och planer om sommaren. Vi har även insett att Alva och jag jobbar då den andra är ledig. Det vill säga när Alva jobbar i 3 veckor så är jag ledig och när Alva slutar sitt sommarjobb så börjar jag veckan efter. Lyckat! Men vi kommer ändå hinna ha roligt och njuta av vårat sista sommarlov. Sjukt att ens säga att det är sista sommarlovet, är man vuxen sen eller? Gråter inombords typ, haha så skum känsla. 
 
 
Smakade för första gången deras frapino jordgubb & vitchoklad. Mumsigt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback