Upplev Alanya

Som jag skrev i förra inlägget så hade min mamsi bokat en liten utflykt som vi idag har varit på. Vi åkte i en liten buss runt om i staden och stanna på vissa sevärdheter. Jag brukar nästan alltid tycka att såna saker blir långtråkiga men detta var faktiskt bra. Stannade inte alls för länge och man fick röra sig fritt vid alla områden. Man var alltså inte tvungen att gå och lyssna på en guide hela tiden, grupp som grupp. Så det var värt tiden. 
 
Just nu sitter vi på balkongen och funderar på att dra ner till havet men ingen av oss orkar ta första steget att klä på sig bikinin. Känner mest för att dricka flera liter vatten nu. Måste även tillägga att jag har druckit turkisk te. Vi var på en marknad (färska varor med mera) och då fick vi prova en smak och det var hur gott som helst. Kände mig tvungen att köpa med mig ett te pack hem så det blev 6 stycken till slut med olika smaker såklart. Ska nu i alla fall fortsätta att njuta i det varma klimatet. Hörde även att det var 25 grader varmt i Sverige idag, finally lite svensk sommar. 
 
Bild från igår. Tog tyvärr inga bilder med mobilen, har bara på kameran. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback