Smultronstället med Carro

Har haft en sån bra torsdag! Carro kom hit imorse till mig och så åt vi frukost och chillade framför tv:n. Gick sen ner till stan och införskaffade mig en ny tröja och ett halsband. Tog en sub (det kan aldrig bli för mycket subway) och drog sen hem till mig. Dock så blev det en spontan bilresa till Söderköping för att äta på smultronstället. Carro tog körkort för några veckor sen och har även en egen bil, stolt över henne! Det var riktigt gott och värt pengarna som vanligt. Fick även skjuts hem och nu tänkte jag mest göra allt klart inför imorgon då jag ska hem till Thea på kvällen och fira henne som har blivit 18 år!! 

Kanske inte det bästa glassvädret men det blir vad man gör det till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback