Ridit för första gången

Sån underbar dag med Carro! Har nu ridit för första gången och det gick hur bra som helst. Var väldigt nervös innan, vet inte hur många gånger jag sa; "du vet att jag aldrig har ridit innan va?!". Haha jag var så rädd.. Men det gick super! Galopperade till och med, haha så läskigt. Hästen ville hela tiden stanna och äta så det blev lite "fajt" vem det var som egentligen bestämde men det gick bra till slut. Carros kusin Rosie var även med, så det var vi 3 som red omkring på grusvägarna och i skogen idag. Riktigt roligt! På kvällen sen tog vi bilen och hade en liten roadtrip på landet. Pratade, skrattade och skreksjöng till gamla låtar. Är nu hemma och är så trött efter den här toppen dagen. Är i alla fall stolt över mig själv att jag hoppade upp på hästen, bästa beslutet på länge. 

Ser ut som en liten skolflicka, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback