Icona Pop

Blir så arg!! När jag var i turkiet så släppte Icona Pop sin första episode om deras liv, resa, aa palla förklara. Och nu ikväll tänkte jag kolla på dem 2 avsnitten jag har missat men när jag trycker på play så står det; "Innehåll ej tillgängligt, videoklippet har inte auktoriserats för ditt land (se)". Och jag blir så lätt arg på sånt.. Icona Pop ligger varmt om mitt hjärta och vill verkligen se det! Kanske är det någon som har hittat klippen på någon annan sida än den sida som avsnitten visas på?! Känns ju inte så kul att se avsnitten långt efter dem har varit ute i andra länder. Liksom ser ju på twitter flödet om det.. Får väl hoppas på att jag kan få se det snart, kommer inte dirket sluta tänka på det. But, I still love them 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback