Home Sweet home

Är hemma nu!! Flygningen gick hyfsat bra. Får alltid en ovanlig huvudvärk och typ förkylning känslan men lyckades somna efter tag. Så jag sov sen under hela resan och landa i Sverige klockan halv 3. Hade bara shorts på mig då det är 30 grader varmt om nätterna i Turkiet så jag skulle ha svettas ihjäl om jag hade lång byxor. Så det var rätt så kyligt att gå ur det där planet. Men kom sen hem och värmde mig en Pan pizza, tog en dusch och gick oh la mig. Har sovit otroligt skönt och mamma väckte mig förut och sa att hon skulle köpa lite brunch. Haha hur glad blir man inte då? Så jag har nu dukat och inväntar maten. Sen blir det tvättning och handla mat resten av dagen. Min söndag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback