Healthy breakfast?

Igår så tänkte jag att jag skulle ta en promenad runt strömmen denna morgon. Men imorse så somnade jag om istället och nu har jag gjort mig en skål med glass, jordgubbar, havrebollar och med lite grädde på. Hur gott som helst! Men kanske inte den nyttigaste frukosten? Måste komma igång med att göra någon slags träning. Som att bara ta en promenad runt strömmen, det räcker för mig. Bara jag gör något som min kropp mår bra av så blir jag nöjd. Men sen så är det där att man ska göra det också. Börjar jobba nästa vecka så då kommer jag trots allt röra på mig. Till något helt annat, fick precis ett sms från Carro att jag ska rida idag. Haha hur ska det här gå?! Har aldrig ridit förut i mitt liv liksom. Fortsättning följer eller vad ska jag säga, haha.. 
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Mums ser gott ut :)

2014-07-15 @ 16:13:53
URL: http://feliciaholmgren.devote.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott! :)

2014-07-15 @ 19:53:47
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback