En välbehövlig helg

En riktigt bra fredagskväll med Carro! Efter första veckan på jobbet avklarad har helgen äntligen kommit och Carro och jag bestämde oss för att fira det. Har ju varit riktigt skönt och varmt väder senaste dagarna så Carro och jag satt på min balkong innan vi drog vidare till Emma. Gjorde oss i ordning för att sen festa hela natten lång. Träffade gamla människor som man inte hade haft kontakt med och även nya. Imorse så vaknade vi upp i Smedby och tog sedan bussen hem till mig. Haha, slitna tjejer. Ikväll blir det mys vid en sjö with the old people. Ska blir en riktigt mysig lördags kväll (eller så spårar den). Imorgon blir det ligga och slöa innan jobbet börjar på måndag igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback