En helg på skärgården

Har kommit hem från Stockholm idag och helgen har varit perfekt! Huset låg precis vid havet så det var bara att gå ner för berget och hoppa i. Igår på eftermiddan så åkte vi vattenskoter och ring, hur roligt som helst! Lite värk i musklerna fick man men det fick man räkna med, haha. En välbehövlig helg hos issa på skärgården var inte så dumt kan jag säga er. Någon gång ska jag skaffa mig ett sommarställe på skärgården, som jag sa när jag va mindre; det ska va på ett berg vid havet, då trivs jag. Haha, dröm stället att ha enligt mig. Och att kunna bada i salt vatten! Men imorgon väntas jobb för min del. 

En riktigt bra helg innan jobbveckan kommer 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback