Sol & bad

Tjena! Ligger vid poolen hela dagarna och några timmar vid havet. Riktigt skönt! Igår så gick vi och kolla i olika affärer på kvällen. Fick med oss mer grejer än vad vi hade tänkt oss. Jag skulle köpa ett par converse men gissa, helt plötsligt fick jag med mig två par converse och 2 tjocktröjor från hollister. Försäljaren visste hur man fick saker sålda i alla fall, haha. Köpte även tröjor till mina brorsor. Imorgon är det fredag och sista dagen innan vi åker hem. Dock så åker vi på lördag natt, bussen går från hotellet efter 6 men vi måste va ute från hotellet klockan 12:00. Vet inte riktigt än hur vi ska göra eller vad vi ska göra under tiden. På något sätt löser vid det. Men sista dagen för sol och bad i alla fall. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback