Vimsigt jullov

Ja jullov och allt bara springer. Hinner inte med nåt.. Min posthög blir bara större och större, ansökan till USA ser bara tomt och kallt ut, tjatet om att hitta en balklänning, körkortet kan ta sig någonstans och allt annat runt om. Känner mest LÅT MIG VA!! Haha är så yrig och borta just nu. Men känner mest hur glad jag är över mina vänner. Speciellt dem som verkligen får mig att andas normalt och lugnt. Så mår bra men lite stressigt hit och dit. Allt ska vara gjort och klart just NU känns det som. Men från det till något annat så var det julafton igår och det blev en riktigt mysig julafton! Alla andra dagar har jag spenderat så mycket som möjligt med mina vänner och äntligen fått ett väntat jullov. Och om en vecka är det nyår som kräftisfamiljen ska kirra ihop något party. Så idag träffades vi hemma hos Annie och pratade igenom allt och det känns mer som att vi har koll nu, haha. Imorgon blir det att träffa en del av släkten hos farmor och farfar. Det vill säga upp tidigt och åka iväg. Men nu ska jag ta tag i alla fall i posten som ligger och väntar. Roligare lill lördag blir det inte. Får även inte glömma att jag var i stockholm i lördags med frugan. Carro och jag tog tåget upp och traska omkring. Hur mysigt som helst!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback