Tvättar på nyår

NYÅR!! Allt bara går i turbo just nu och jag är helt slut. Hit och dit och far omkring. Sover inte direkt bra heller, somna 5 i måndags, 5 på morgonen och skulle såklart upp tidigt på morgonen. Need a break! Min mamma förra veckan "jaha undrar när vi ses nästa gång, puss och godnatt annis". Och jag bara känner men hallå, hur dystert lät inte det där. Men hon hade ju rätt, åker ju dit och sen nästa dag är jag på nån helt annanstans och mamma jobbar så om jag är hemma i en timma så är hon säkerligen på jobbet. Men så kan det bli! Vi både är hemma nu och tvättar.. på nyår. Haha vi har hela tvättstugan för oss själva under hela dagen. Undrar varför liksom?? Haha anyway så ska jag senare till frugan och fira in det nya året med bästa kräftisfamiljen och alla andra babes. Det blir vad man gör det till och är verkligen super lycklig att vi kräftisar ska fira tillsammans. Dem peppade till lilla mig igår natt, haha just gotta love them kräftisar! Nu väntar i alla fall tvätten på mig. Puss och gott nytt år
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback