Min 18 årsdag

Har varit en helvete berg-o-dalbana förra veckan som var. Har så otroligt fina vänner, verkligen tycker om dem så otroligt mycket. Vill bara krama om allihopa samtidigt!! Förtjänar jag ens så bra vänner som jag har? De äger i alla fall. Och idag är det ingen vanlig dag utan idag är det min 18 ÅRSDAG!! Äntligen känner jag mest och fyfan va skönt. Har tjatat om den här dagen så länge och idag är jag på riktigt 18 år. Wohoo!! Hela dagen har varit den bästa på länge. Igår kändes allt så tungt och bara skit på kvällen kände absolut inte för att fylla år dagen efter för jag trodde jag skulle påverkas av det MEN hur bra dag har jag inte haft?!
 
Min mamma kommer in på morgonen och sjunger turbo snabbt sången Ja må hon leva och grattar mig för att sen åka iväg till jobbet. Hon visste inte om hon skulle hinna men hon löste problemet som en smäck. Jag går upp och tar en skön dusch och för att sen byta om. Men när jag väl ska byta om så ringer det på dörren och paniken i mina ögon växte. Där stod jag naken och skulle precis ta på mig kläder och då ska någon får för sig att ringa på dörren. Och om jag ska vara ärlig har nog ingen kommit hit så tidigt på morgonen till oss och ringt på så det var fan en ovan känsla, haha. Tar i alla fall på mig snabbt sovtröjan och kollar igenom nyckelhålet och titt på fan vem som är där. Jo, där står min fru Carro och ler. Öppnar dörren och hon börjar sjunga! Hur glad blev inte jag då? Fick även skjuts till skolan när Carro inte ens skulle åt skolans håll, bästa frugan. Dagen flyter sen på och har en bättre skoldag än väntad. Mina classmates äger vill jag påpeka. Och mobilen har blinkat och vibrerat hela dagen med grattis hälsningar och fina sms. Åh kan inte beskriva min känsla men så här glad har jag nog inte varit på länge. Och har precis ätit kyckling gryta med ris som mamma lagade och jag ÄLSKAR det!! haha alltså min 18 årsdag blev så mycket bättre än vad jag trodde den skulle bli. 
 
Så nu är jag så super super super taggad inför lördag då mina favoriter kommer hit och ska fira mig och sen blir det puls för hela slanten. Önskar bara att jag hade en större lägenhet och kunde bjuda hem hela folket men nu bor jag som jag bor och kommer ju träffa fler därute och jag är verkligen hur taggad som helst. Läääängtar. Det här blev nog världens rörigaste inlägg men just nu är jag så glad och lycklig så nu får det bli så. Pussss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback