Helgen slutade på topp

Hur fort har inte helgen gott?! Redan söndagkväll och jag är så trött. Sov ingenting i lördags natt.. gick oh la mig halv 6 men kunde inte sova så låg vaken till 9 och smsade med mina bästa Sofia som hade gått upp för att träna. Haha, oops. Min helg har varit som en berg-o-dal-bana. Vissa av mina vänner förtjänar det bästa, love them. Och vissa förtjänar mindre.. Idag har jag varit så bortom allt, tänkt på annat så har helt glömt bort att äta.. Druckit 2 redbull och sen på texas vid 5 så kom jag på att jag inte hade ätit sen 6 på lördagkvällen. Stabilt? Ingen sömn och ingen mat men intervjun idag gick suverän. Jag och Sofia gick därifrån med stolthet och nu känner jag att man kommer närmare USA drömmen!! Jag kommer när som helst somna, har inte sovit på 34 timmar nu och min kropp hänger inte med. En lång helg men den slutade på topp i alla fall! Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt :)

2014-12-14 @ 20:36:28
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback