Fullspäckad helg

Prov hit och prov dit. Äntligen är den här veckan över, wohoo!! Och det är nu helg och jag är lycklig. Var hemma idag från skolan, halsmandlarna har börjat krångla igen och kände bara, nae idag orkar jag inte. Så jag har bara varit här hemma och Carro kom förbi en liten snabbis och sa hej. Men som sagt, äntligen helg och min helg är fullspäckad. Mammas kommentar förut när jag berätta allt i detalj så hon vet var jag är så sa hon bara, "du vet att du ska ha skola på måndag igen va?". Haha jag kommer vara helt slut efter den här helgen och speciellt nu när jag har problem med halsmandlarna och är a little bit snuvig. Men vill inte klaga för imorgon blir det julhandel för fulla muggar med mamma och även lite övningkörning. Senare på kvällen ska jag vidare till mina bästa med Carro och Annie och tillbringa kvällen i stavsjö. På söndagen sen så blir det att åka till station och ta pendeln med Sofia till Linköping för att gå på intervju. Oj oj oj, lite pirrigt faktiskt men är inte nervös. Kanske ska säga det att det är en intervju för Au pair i USA. So excited!! Får heller inte glömma att jag och Sofia ska äta på texas longhorn sen på söndag kvällen. Åhh! Min helg kommer bli topnotch. Men ska försöka få en blund nu, kramis 
 
 
Kräftisfamiljen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback